Het beste naar boven halen in deze wereld

WAAR WIJ VOOR STAAN

HET BESTE NAAR BOVEN HALEN IN DE WERELD OM ONS HEEN

Al meer dan 120 jaar helpt Gillette mannen er beter uit te zien, zich goed te voelen en op elke leeftijd en in elke levensfase op hun best te zijn.

WIE JE OOK BENT EN WAAR JE OOK VANDAAN KOMT,
DE REIS NAAR VOLWASSENHEID IS NIET ALTIJD MAKKELIJK.

De meeste mannen delen hun emoties niet

jonge mannen vindt het niet oké om openlijk gevoelens te uiten wanneer ze verdrietig of onzeker zijn (VS).

(1)

Jongens die het gevoel hebben er niet bij te horen, lijden vaker aan psychische aandoeningen

Als jongens het gevoel hebben 'er niet bij te horen', dan kan dit ertoe leiden dat ze minder hechte relaties hebben en een minder goede mentale gezondheid.

(2)

Jonge mannen verkennen niet vrijelijk carrières die ongebruikelijk zijn voor mannen

jonge mannen vindt het niet oké om een carrière te overwegen die als ongebruikelijk wordt gezien voor mannen.

(3)

WAAROM ROLMODELLEN BELANGRIJK ZIJN

Het is fijn om iemand te hebben die je kan leiden, iemand die een hand uitsteekt, iemand waarmee je ideeën kan uitwisselen en die je met raad en daad bijstaat.

De meeste mannen met rolmodellen hebben vertrouwen in hun toekomst

76% van de jonge mannen die een rolmodel hebben, geeft aan dat ze vertrouwen hebben in hun toekomst.

(4)

Jonge mannen denken dat het hebben van een rolmodel hen zorgzamer heeft gemaakt

84% van de jonge mannen zegt dat het hebben van een rolmodel hen kan helpen zorgzamer te zijn.

(5)

Jonge mannen geloven dat rolmodellen hen helpen zichzelf te zijn

86% van de jonge mannen gelooft dat een rolmodel hen kan helpen meer zichzelf te zijn.

(6)

POSITIEVE VERANDERING STIMULEREN

Ons doel is om alle opgroeiende jongens de kans te geven zich te laten inspireren door positieve rolmodellen. Gillette brengt honderden miljoenen jongens in contact met programma's, tools en content die gebruikmaken van de kracht van rolmodellen. Daarnaast ondersteunen en erkennen we diegenen die onze boodschap van 'The Best Men Can Be' al uitdragen naar de volgende generatie.

VOLGENS EXPERTS KUNNEN ROLMODELLEN EEN BELANGRIJKE HOUVAST ZIJN VOOR JONGENS.

Wij willen dat elke jongen weet dat het oké is om…

Deel je emoties met anderen

JE EMOTIES TE LATEN ZIEN

Laat je horen als iemand steun nodig heeft

VOOR ANDEREN OP TE KOMEN

Het is belangrijk voor jongens om een hobby te hebben

JE AMBITIES NA TE STREVEN

We moeten er goed uitzien, niet perfect

TROTS TE ZIJN OP JE UITERLIJK

CONCRETE ACTIE

We willen dat elke jongen zich vrij voelt om zich te uiten.
Hieronder vind je meer informatiebronnen over de kracht van rolmodellen.

De kracht van positieve mensen om je heen

TOOLS VOOR DE ROLMODELLEN VAN VANDAAG EN MORGEN

Laat je inspireren door echte rolmodellen en leer hoe jij het verschil kunt maken, wie en waar je ook bent.

Kijk tegen iemand op om jezelf te verbeteren

WIL JE CONTACT MET IEMAND?

Een goed rolmodel kan een wereld van verschil betekenen. Bekijk de volgende bronnen maar eens.

IMPACT DOOR LOKALE PROGRAMMA'S

Gillette steunt ontwikkelingsprogramma's voor mannen en jongeren via lokale organisaties zoals de Boys & Girls Clubs of America en Football Beyond Borders.

IMPACT DOOR ONS WERELDWIJDE BEREIK

Als een van's werelds grootste marketeers voor mannen, gebruiken we ons bereik om rolmodellen van wereldklasse een podium te geven. Zo inspireren we mannen om hun steentje bij te dragen en 'The Best a Man Can Be' uit te dragen aan de volgende generatie.

WE MAKEN DEZE REIS SAMEN

De afgelopen drie jaar hebben we miljoenen gedoneerd aan non-profitorganisaties over de hele wereld, die via de meest interessante en impactvolle programma's mannen van alle leeftijden helpen het beste uit zichzelf te halen. Hoewel we blijven doneren, weten we dat er nog veel werk te doen is en blijven we actief op dit gebied.

PRODUCTSUGGESTIES VOOR JONGE MANNEN

Geniet vol vertrouwen van een gladde scheerbeurt en een geweldige stijl.

Bronnen
(1) Wereldwijd onderzoek van Gillette; bron: GFK Brand Health Tracker, Global Average, 2021
(2) Equimundo GBI Research: https://www.equimundo.org/resources/breaking-free-from-boyhood-stereotypes-action-steps-for-parents-and-content-creators/
(3) Wereldwijd onderzoek van Gillette; bron: GFK Brand Health Tracker, Global Average, 2021
(4-6) 2022 Onderzoek door Gillette, uitgevoerd met Dynata