Het beste in de samenleving naar boven halen

Het Beste In De Samenleving Naar Boven Brengen

Gillette zet zich in om elke man, van elke leeftijd en in elke levensfase te inspireren om de beste versie van zichzelf te zijn. Onze visie is om uitstekende verzorgingservaringen te leveren en de wereld een betere plek te maken voor elke generatie. Als verzorgingsleider, al meer dan een eeuw, weten we hoe belangrijk een degelijke nalatenschap is. Daarom zijn sociale en milieuprogramma's een integraal onderdeel van alles wat we doen. We willen dat onze merken vandaag, morgen en in de toekomst als goede kracht dienen.

Tijdens deze uitdagende tijden draagt Gillette zijn steentje bij door de gezondheid en het welzijn van onze werknemers te beschermen, wereldwijd consumenten die op onze merken rekenen te dienen, en arbeiders, hulporganisaties en gemeenschappen in de frontlinie van deze wereldwijde pandemie te steunen.

We weten niet hoelang deze crisis zal duren, maar we weten wel dat de betrokkenheid en veerkracht van onze dappere zorg- en eerstehulpverleners langer zullen duren. En ook onze inzet om hen, onze consumenten en onze gemeenschappen te blijven ondersteunen en dienen, op welke manier dan ook. Lees meer over de reactie van Gillette op COVID-19.

Lees meer over de reactie van P&G op COVID-19

We houden van de gemeenschappen overal ter wereld waarin we leven en werken, en al tientallen jaren steunen we deze gemeenschappen via non-profitorganisaties die een groot verschil in het leven van minderbedeelden maken. Sommige van deze programma's bieden sterke rolmodellen voor jonge mensen, anderen helpen daklozen te beschermen of zorgen voor ouderen. We steunen ook graag de 'Movember'-beweging om het bewustzijn over sociale en gezondheidsproblemen van mannen te vergroten.

The Best a Man Can Be@2x

The Best A Man Can Be

Vanaf het begin zet Gillette zich in om mannen te helpen er op hun best uit te zien en zich zo goed en optimaal mogelijk te voelen.

Deze toewijding komt tot leven door het doel van het merk, dat de inspiratie vormt voor wat we doen: 'Verzorging van de volgende generatie mannen'. Voor deze nieuwe generatie mannen betekent dit dat we onze impact op het milieu verminderen en de mensen en programma's ondersteunen die van de wereld een betere plek maken.

Donaties

In de afgelopen 15 jaar hebben we aan deze belangrijke gebieden ruim $ 50 miljoen bijgedragen.

Mannen op hun best

In 2019 lanceerden we de campagne 'The Best Men Can Be' om mannen van alle leeftijden te inspireren, onderwijzen en helpen op hun best te zijn en rolmodellen voor de volgende generatie te worden.

Betekenisvolle actie ondernemen

We investeren de komende drie jaar in de VS meer dan $ 1 miljoen per jaar om met sterke non-profitpartners samen te werken en de volgende generatie te helpen inspireren om op haar best te zijn.

Wereldwijd

Laten we onze planeet beschermen

MILIEUDUURZAAMHEID

Onze Planeet Beschermen
Leren meer