Al meer dan 120 jaar helpt Gillette mannen er beter uit te zien, zich goed te voelen en op elke leeftijd en in elke levensfase op hun best te zijn.
WAAROM ROLMODELLEN BELANGRIJK ZIJN
Het is fijn om iemand te hebben die je kan leiden, iemand die een hand uitsteekt, iemand waarmee je ideeën kan uitwisselen en die je met raad en daad bijstaat.
76% van de jonge mannen die een rolmodel hebben, geeft aan dat ze vertrouwen hebben in hun toekomst.
84% van de jonge mannen zegt dat het hebben van een rolmodel hen kan helpen zorgzamer te zijn.
86% van de jonge mannen gelooft dat een rolmodel hen kan helpen meer zichzelf te zijn.
Wij willen dat elke jongen weet dat het oké is om…
JE EMOTIES TE LATEN ZIEN
VOOR ANDEREN OP TE KOMEN
JE AMBITIES NA TE STREVEN
TROTS TE ZIJN OP JE UITERLIJK
We willen dat elke jongen zich vrij voelt om zich te uiten.
Hieronder vind je meer informatiebronnen over de kracht van rolmodellen.
Hieronder vind je meer informatiebronnen over de kracht van rolmodellen.
IMPACT DOOR LOKALE PROGRAMMA'S
Gillette steunt ontwikkelingsprogramma's voor mannen en jongeren via lokale organisaties zoals de Football Beyond Borders.
IMPACT DOOR ONS WERELDWIJDE BEREIK
Als een van's werelds grootste marketeers voor mannen, gebruiken we ons bereik om rolmodellen van wereldklasse een podium te geven. Zo inspireren we mannen om hun steentje bij te dragen en 'The Best a Man Can Be' uit te dragen aan de volgende generatie.
WE MAKEN DEZE REIS SAMEN
De afgelopen drie jaar hebben we miljoenen gedoneerd aan non-profitorganisaties over de hele wereld, die via de meest interessante en impactvolle programma's mannen van alle leeftijden helpen het beste uit zichzelf te halen. Hoewel we blijven doneren, weten we dat er nog veel werk te doen is en blijven we actief op dit gebied.
Geniet vol vertrouwen van een gladde scheerbeurt en een geweldige stijl.
Bronnen
(1) Wereldwijd onderzoek van Gillette; bron: GFK Brand Health Tracker, Global Average, 2021
(2) Equimundo GBI Research: https://www.equimundo.org/resources/breaking-free-from-boyhood-stereotypes-action-steps-for-parents-and-content-creators/
(3) Wereldwijd onderzoek van Gillette; bron: GFK Brand Health Tracker, Global Average, 2021
(4-6) 2022 Onderzoek door Gillette, uitgevoerd met Dynata
(1) Wereldwijd onderzoek van Gillette; bron: GFK Brand Health Tracker, Global Average, 2021
(2) Equimundo GBI Research: https://www.equimundo.org/resources/breaking-free-from-boyhood-stereotypes-action-steps-for-parents-and-content-creators/
(3) Wereldwijd onderzoek van Gillette; bron: GFK Brand Health Tracker, Global Average, 2021
(4-6) 2022 Onderzoek door Gillette, uitgevoerd met Dynata